REGULAMIN 

ŚWIADCZENIA I DOSTARCZANIA USŁUG CYFROWYCH I TREŚCI CYFROWYCH 

DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



 

PREAMBUŁA

Niniejszy ,,Regulamin świadczenia i dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych drogą elektroniczną LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ” zw. dalej: Regulaminem, określa sposób i warunki korzystania z Serwisu jak również zamawiania i korzystania z Usług cyfrowych i Treści cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę. W niniejszym Regulaminie wskazane są prawa i obowiązki leżące po stronie Usługodawcy wynikające ze świadczenia usług drogą elektroniczną lub dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych, a także zakres odpowiedzialności związany ze świadczeniem lub dostarczaniem wspomnianych Usług lub Treści. Przed przystąpieniem do korzystania z Serwisu oraz Usług i Treści dostarczanych przez Usługodawcę zalecamy zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz naszą Polityką Prywatności. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią treść Umowy zawieranej pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem.




 

§ 1

DEFINICJE

 

Cookies ― oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z Serwisu

Dane ―  wszelkie treści i informacje podawane przez Użytkowników 

E-book elektroniczna publikacja stanowiąca Treść cyfrową

Funkcjonalność ― zdolność Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia

Integracja ― połączenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Użytkownika i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową 

Interoperacyjność ― zdolność Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju

Kodeks cywilny ― ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1061 ze zm.)

Kompatybilność współdziałanie Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania

Konsument ― osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

Materiały szkoleniowe ― Treści cyfrowe stanowiące materiały szkoleniowe dostarczane przez Usługodawcę  

Polityka Prywatności ― Polityka prywatności i cookies LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prawa konsumenta ― ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759 ze zm.)

Prawo autorskie ― ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2509 ze zm.)

Profilowanie ―  oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań

Przedsiębiorca ― osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33(1) § 1 Kodeksu cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową

Przedsiębiorca na prawach konsumenta ― osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Regulamin ― Regulamin świadczenia i dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych drogą elektroniczną LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

RODO ― rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r., poz.119.1)

Serwis ― strony internetowe, których właścicielem jest Usługodawca, w szczególności prowadzona pod adresem: http://facetkaodreklamy.pl/ jak również w odpowiednim zakresie fanpage/kanały Usługodawcy prowadzone na portalu: 

Sklep Internetowy (Sklep) ― strona internetowa Usługodawcy za pośrednictwem której Użytkownik może nabyć Usługę cyfrową lub Treść cyfrową

Strona internetowa ― dokument HTML (plik tekstowy odczytywany przez przeglądarkę internetową) udostępniany w Internecie przez serwer WWW

System teleinformatyczny ― zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych                                                          i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego

Szkolenie odpłatna Usługa cyfrowa połączona z dostarczaniem Treści cyfrowych przez Usługodawcę

Środowisko cyfrowe ―  sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Użytkownika w celu uzyskania dostępu do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich

Treść cyfrowa/Treść ― dane wytwarzane i dostarczane przez Usługodawcę w postaci cyfrowej

Umowa ― umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, z wykorzystaniem Serwisu, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną, świadczenia określonych Usług cyfrowych lub dostarczenia Treści cyfrowych

Umowa o Szkolenie ― Umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, której przedmiotem jest Szkolenie

Urządzenie ― urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Użytkownik może korzystać z usług lub treści cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę, w szczególności komputer osobisty, laptop, tablet, smartphone, czytnik e-booków

Urządzenie końcowe urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci

Usługi cyfrowe/Usługi ― usługi świadczone przez Usługodawcę pozwalające Użytkownikowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Użytkownika, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej

Usługi elektroniczne ― wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników w oparciu o niniejszy Regulamin 

Usługodawca ― LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Warszawie (04-302) przy ul. Osowskiej 27/29, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001114544, NIP: 1133138991, REGON: 529078461, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 5 000 PLN, admin@facetkaodreklamy.pl 

Ustawa o prawach konsumenta ― ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759 ze zm.)

Użytkownik ― osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33(1) § 1 Kodeksu cywilnego

Zamówienie ― oświadczenie woli Użytkownika określające jednoznacznie rodzaj i ilość Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych, które zamierza kupić jak również proces, zmierzający bezpośrednio do zawarcia Umowy 

Zasoby Serwisu ― oznaczają wszelkie materiały udostępniane w ramach Serwisu

 

§ 2

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

 

  1. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Użytkownik powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności.
  1. Użytkownik przed podaniem swoich danych osobowych przyjmuje do wiadomości, że mogą być one przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach określonych w Polityce Prywatności. Ponadto Użytkownik wyrażając chęć rozpoczęcia korzystania z Serwisu oświadcza, że:
  1. jest pełnoletni,
  2. jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
  3. podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich i są zgodne ze stanem faktycznym,
  4. zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać oraz zapoznał się z Polityką Prywatności.
  1. Usługodawca świadczy następujące Usługi elektroniczne:
  1. umożliwienie korzystania z Zasobów Serwisu,
  2. umożliwienie korzystania z dedykowanych formularzy, 
  3. umożliwienie zakupu określonych Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych,
  4. umożliwienie pobierania określonych treści (m.in. e-booki),
  5. umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem Serwisu,
  6. umożliwienie komentowania lub wyrażania reakcji,
  7. umożliwienie dostarczania przez Użytkowników określonych treści, 
  8. dostarczanie informacji handlowych i marketingowych.
  1. W celu zapewnienia prawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną, Użytkownik zobowiązany jest do podawania prawdziwych danych i informacji na swój temat oraz dokonywania ich bieżącej aktualizacji.
  2. Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do:
  1. powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu,
  2. powstrzymywania się od jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem i naruszających prywatność innych osób, w szczególności niedostarczania treści sprzecznych z niniejszym Regulaminem oraz innymi regulaminami udostępnionymi przez Usługodawcę. 
  1. Użytkownik ma prawo w każdym czasie korzystać z Serwisu. 
  2. Użytkownik chcąc korzystać z Serwisu powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
  1. posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny, 
  2. zainstalować na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies).
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do: 
  1. przejściowego zaprzestania działania Serwisu ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją portalu, a także modyfikacji usług, narzędzi oraz sposobu działania Serwisu,
  2. zaprzestania działalności lub przeniesienia praw na inne podmioty oraz podjęcia innych dozwolonych przez prawo czynności związanych z Serwisem, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przetwarzania danych Użytkowników, Usługodawca poinformuje ich o takich planach i poprosi o wyrażenie zgody na przekazanie danych Użytkowników innym podmiotom ze wskazaniem o jakie podmioty chodzi,
  1. Zabrania się sprzedawania, przenoszenia albo cedowania swojego prawa do korzystania z Serwisu na osobę trzecią.

§ 3

SKLEP 

 

  1. Usługodawca świadczy zarówno odpłatne jak i nieodpłatne Usługi cyfrowe jak również dostarcza zarówno odpłatne jak i nieodpłatne Treści cyfrowe.
  2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż odpłatnych Usług cyfrowych i Treści cyfrowych. 
  3. Zamówienie może zostać złożone z dowolnego miejsca.
  4. Informacje o Usługach cyfrowych i Treściach cyfrowych prezentowane w ramach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  5. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Użytkownika.
  6. Ze Sklepu mogą korzystać wyłącznie Użytkownicy będący pełnoletnimi osobami fizycznymi posiadającymi pełną, określoną według przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych oraz będący osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej.
  7. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika następujących wymagań technicznych: 
    1. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, 
    2. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies, 
    3. posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Użytkownika oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na sprzętach używanych przez Użytkownika, jak również za niemożność korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę z powodu awarii, przerw technicznych, braku prądu, itp.
  10. Warunkiem zakupu Usług lub Treści cyfrowych przez Użytkownika jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem jak również Polityką prywatności, a także akceptacja ich postanowień.
  11. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z przestrzegania zawartych w nim zasad. 
  12. Składając Zamówienie Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może zażądać, aby Zamówienie zostało w pełni zrealizowane przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i akceptuje, że w takim przypadku traci prawo odstąpienia od Umowy. Użytkownik taki potwierdza powyższe poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox’a).
  13. Złożenie Zamówienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub innego równoznacznego. 
  14. Po złożeniu Zamówienia Użytkownik zostaje przekierowany na podstronę operatora płatności, gdzie dokonuje zapłaty.
  15. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę. 

§ 4 

SZKOLENIE 

 

  1. Szkolenie stanowi odpłatną Usługę cyfrową połączoną z dostarczaniem Treści cyfrowych przez Usługodawcę.
  2. W ramach Szkolenia Usługodawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na rzecz Użytkownika szkolenia z zakresu działania na TikToku, jak również zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownikowi określonych Materiałów szkoleniowych. 
  3. Szkolenie obejmuje swoim zakresem dostarczenie wiedzy oraz rozwój umiejętności. 
  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Umowa o Szkolenie stanowi umowę starannego działania, a co za tym idzie Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności (w tym za efekty) za wadliwe lub niepełne wykorzystanie wiedzy lub doświadczenia zdobytych podczas Szkolenia. Efekty Szkolenia zależne są m.in. od zaangażowania Użytkownika i jego indywidualnych predyspozycji. 
  5. Umowa o Szkolenie zawierana jest na czas nieokreślony. 
  6. Umowa o Szkolenie, co do zasady, nie podlega wcześniejszemu rozwiązaniu. Użytkownik może jednak rozwiązać Umowę o Szkolenie w trybie natychmiastowym wyłącznie z ważnych powodów, przez które należy rozumieć rażące niewywiązywanie się przez Usługodawcę z jej postanowień. Za ważny powód Strony nie uznają utraty zaufania wobec drugiej Strony. Rozwiązanie Umowy o Szkolenie w tym trybie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Stronom nie przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o Szkolenie bez ważnego powodu.
  7. Szkolenie może być w całości lub w części prowadzone przez Usługodawcę lub osobę trzecią na co Użytkownik wyraża zgodę. 
  8. W ramach Szkolenia Użytkownik otrzymuj: dostęp do wskazanych przy zamówieniu materiałów szkoleniowych.
  9. Użytkownik chcący korzystać ze Szkolenia powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
    -posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny, 
    zainstalować na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies).
  10. Usługi cyfrowe oraz Treści cyfrowe (w tym Materiały szkoleniowe) dostarczane w ramach Szkolenia charakteryzują się funkcjonalnością w postaci odtwarzania/otwierania za pomocą urządzeń elektronicznych z programami służącymi do otwierania plików w formatach, w których dostarczane są te Usługi lub Treści (m.in. odczytywanie plików pdf./doc., odtwarzanie materiałów wideo).
  11. Nieskorzystanie z całości lub części Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych w ramach Szkolenia z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, nie uprawniają do żądania zwrotu uiszczonej ceny lub jej części albo nieuiszczenia ceny w całości. 
  12. Użytkownik korzystający ze Szkolenia wyraża zgodę na wykorzystywanie i upublicznianie przez Usługodawcę wyników pracy Użytkownika osiągniętych w ramach Szkolenia.   
  13. Użytkownik korzystający ze Szkolenia wyraża zgodę na powoływanie się przez Usługodawcę na wykonywane na jego rzecz usługi w celach informacyjnych lub referencyjnych w tym posługiwanie się i upublicznienie jego firmy, logo oraz ogólnego opisu Szkolenia.
  14. Usługodawca wyraża zgodę na powoływanie się przez Użytkownika na wykonywane na jego rzecz usługi w celach informacyjnych lub referencyjnych w tym posługiwanie się i upublicznienie jego firmy, logo oraz ogólnego opisu Szkolenia.
  15. Usługodawca może dostarczać również poza Szkoleniem, inne, odpłatne Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, których oferta prezentowana jest w ramach Serwisu, a do których zastosowanie mają odpowiednie postanowienia niniejszego Regulaminu. 

 

 

§ 5

MENTORING

 

  1. Mentoring stanowi odpłatną Usługę cyfrową połączoną z dostarczaniem Treści cyfrowych przez Usługodawcę.
  2. W ramach Mentoringu Usługodawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na rzecz Użytkownika szkolenia z zakresu rozwoju marki, pozyskiwania klientów za pomocą określonych narzędzi internetowych w tym TikToka oraz ogólnego działania w social mediach, jak również zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownikowi określonych Materiałów szkoleniowych.
  3. Mentoring obejmuje swoim zakresem dostarczenie określonych narzędzi, wiedzy, rozwój umiejętności oraz zagwarantowanie wsparcia mentalnego.
  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Umowa o Mentoring stanowi umowę starannego działania, a co za tym idzie, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności (w tym za efekty) za wadliwe lub niepełne wykorzystanie wiedzy lub doświadczenia zdobytych podczas Mentoringu. Efekty Mentoringu zależne są m.in. od zaangażowania Użytkownika i jego indywidualnych predyspozycji.
  5. Umowa o Mentoring zawierana jest na czas określony wynoszący 3 miesiące lub 6 miesięcy (zależnie od wykupionej opcji).
  6. Umowa o Mentoring, co do zasady, nie podlega wcześniejszemu rozwiązaniu. Użytkownik może jednak rozwiązać Umowę o Mentoring w trybie natychmiastowym wyłącznie z ważnych powodów, przez które należy rozumieć rażące niewywiązywanie się przez Usługodawcę z jej postanowień. Za ważny powód Strony nie uznają utraty zaufania wobec drugiej Strony. Rozwiązanie Umowy o Mentoring w tym trybie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Stronom nie przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o Mentoring bez ważnego powodu.
  7. Mentoring może być w całości lub w części prowadzony przez Usługodawcę lub osobę trzecią, na co Użytkownik wyraża zgodę.
  8. W ramach Mentoringu Użytkownik otrzymuje:
    - dostęp na okres 3 lub 6 miesięcy (zależnie od wykupionej opcji) do internetowego, modułowego szkolenia online poprzez dedykowaną platformę internetową,
    - dostęp na okres 3 lub 6 miesięcy (zależnie od wykupionej opcji) do określonych Materiałów szkoleniowych poprzez dedykowaną platformę internetową z możliwością pobrania niektórych Materiałów szkoleniowych,
    - dostęp na okres 3 lub 6 miesięcy (zależnie od wykupionej opcji) do zamkniętych, niepublicznych kanałów na komunikatorze Slack zrzeszających Użytkowników, którzy korzystają z Mentoringu,
    - możliwość na okres 3 lub 6 miesięcy (zależnie od wykupionej opcji) korzystania z konsultacji 1 raz w tygodniu poprzez Google Meet.
  9. Użytkownik chcący korzystać z Mentoringu powinien spełniać następujące wymagania techniczne:
    - posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, wyposażone w sprawny system operacyjny,
    - zainstalować na urządzeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej najnowszą, aktualną wersję przeglądarki internetowej zapewniającą dostęp do zasobów sieci Internet (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla FireFox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies).
  10. Usługi cyfrowe oraz Treści cyfrowe (w tym Materiały szkoleniowe) dostarczane w ramach Mentoringu charakteryzują się funkcjonalnością w postaci odtwarzania/otwierania za pomocą urządzeń elektronicznych z programami służącymi do otwierania plików w formatach, w których dostarczane są te Usługi lub Treści (m.in. odczytywanie plików pdf., odtwarzanie materiałów wideo).
  11. Konsultacje, o których mowa w ust. 8 pkt 4 niniejszego paragrafu odbywają się 2 razy w tygodniu, a Użytkownik wybiera jeden, bardziej dogodny termin. Dokładne terminy i godziny konsultacji podawane jest na kanale na komunikatorze Slack, o którym mowa w ust. 8 pkt 3 niniejszego paragrafu. Link umożliwiający udział w konsultacjach publikowany jest na kanale na komunikatorze Slack.
  12. Konsultacje mają charakter grupowy, przy czym osoba prowadząca rozmawia w danym czasie wyłącznie z jednym Użytkownikiem, zaś pozostali Użytkownicy mogą się jej przysłuchiwać, na co każdy z Użytkowników wyraża zgodę.
  13. Użytkownik biorący udział w konsultacjach wyraża zgodę na nagrywanie każdego ze spotkań online (konsultacji) w tym na utrwalanie jego wizerunku oraz głosu.
  14. Usługodawca umożliwia Użytkownikom dostęp do nagrania z konsultacji poprzez dedykowaną platformę internetową, na co Użytkownicy wyrażają zgodę.
  15. Usługodawca umożliwia dostęp do nagrania z konsultacji, w których brał udział dany Użytkownik, także innym zarówno obecnym jak i przyszłym Użytkownikom (uczestnikom Mentoringu), na co każdy Użytkownik wyraża zgodę.
  16. Usługodawca ma prawo wykorzystywać nagrania lub zdjęcia z konsultacji online (w tym wizerunek i głos Użytkownika) dla celów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, na co Użytkownik wyraża zgodę.
  17. Nieskorzystanie z całości lub części Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych w ramach Mentoringu z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, nie uprawniają do żądania zwrotu uiszczonej ceny lub jej części albo nieuiszczenia ceny w całości.
  18. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie i upublicznianie przez Usługodawcę wyników pracy (tzw. ,,transformacja”) Użytkownika osiągniętych w ramach Mentoringu.
  19. Usługodawca nie ma obowiązku odpowiadać na prywatne wiadomości przesyłane poprzez portal Instagram/Facebook/Whatsapp. W celu skontaktowania się z Usługodawcą należy wysłać wiadomość e-mail na adres: admin@facetkaodreklamy.pl
  20. Usługodawca wyraża zgodę na powoływanie się przez Użytkownika na wykonane na jego rzecz usługi w celach informacyjnych lub referencyjnych poprzez odwołanie się do nazwy, logo oraz ogólnego opisu szkolenia.
  21. Zawieszenie Mentoringu jest możliwe z zachowaniem następujących zasad: 1) Uczestnik ma prawo do jednorazowego zawieszenia udziału w Mentoringu na okres nieprzekraczający 3 (trzech) miesięcy. 2) Warunkiem zawieszenia mentoringu jest złożenie pisemnej deklaracji określającej dokładną datę wznowienia udziału w programie. Deklaracja ta musi zostać złożona przed rozpoczęciem okresu zawieszenia. 3) Po zaakceptowaniu wniosku o zawieszenie, ustalona data wznowienia Mentoringu jest wiążąca i nie podlega zmianie. 4) W okresie zawieszenia uczestnik Mentoringu nie może korzystać z konsultacji. 5) Zawieszenie Mentoringu nie zwalnia Uczestnika z obowiązku uregulowania wszelkich płatności zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.
  22. Usługodawca udziela Użytkownikowi gwarancji na Mentoring na poniższych warunkach.
    1) Usługodawca gwarantuje Użytkownikowi zwrot pełnej kwoty faktycznie otrzymanego wynagrodzenia, jeżeli w ciągu 60 dni licząc od dnia odbycia z Użytkownikiem rozmowy onboardingowej, nie nastąpi co najmniej podwojenie: średniej liczby leadów osiąganych do tej pory miesięcznie przez Użytkownika poprzez platformę TikTok,, a zadeklarowanej przez niego podczas ww. rozmowy.
    Przez „leada” Strony rozumieją wyrażenie w dowolnej formie zainteresowania przez osobę trzecią działalnością Użytkownika (w tym oferowaną przez niego usługą lub produktem), a w szczególności dodanie przez osobę trzecią dowolnego komentarza lub reakcji pod wpisem/postem/rolką Użytkownika – którego/której przedmiotem jest m.in. oferowana przez niego usługa lub produkt lub „lead magnet” lub „freebie” w rozumieniu nomenklatury używanej podczas Mentoringu (podczas szkolenia, na konsultacjach lub na Slack), zaobserwowanie profilu Użytkownika, a także wiadomość prywatną skierowaną przez osobę trzecią do Użytkownika, której przedmiotem jest m.in. oferowana przez niego usługa lub produkt.
    2) Warunkiem udzielenia gwarancji jest łączne spełnienie następujących przesłanek:
    - wykonywanie przez Użytkownika wszystkich zadań zleconych w ramach Mentoringu przez dowolnego trenera (w tym raportowanie),
    - każdorazowe informowanie Usługodawcy przez Użytkownika przy wykorzystaniu komunikatora Slack o swoich problemach lub wyzwaniach związanych z Mentoringiem w ciągu 48 godzin od chwili wystąpienia problemu lub wyzwania,
    - aktywne uczestnictwo Użytkownika we wszystkich konsultacjach online tj. uczestnictwo powiązane z zabieraniem głosu,
    - publikowanie przez Użytkownika łącznie na wszystkich platformach internetowych tj. TikToku Facebooku, Instagramie co najmniej jednego video każdego dnia.
    3) W celu skorzystania z gwarancji, Użytkownik zobowiązany jest poinformować Usługodawcę poprzez przesłanie wiadomości e-mail w ciągu 14 dni licząc od dnia upływu 60 dni od dnia odbycia z Użytkownikiem rozmowy onboardingowej, o braku podwojenia liczby leadów. Po upływie przedmiotowego terminu Użytkownik traci uprawnienia z gwarancji.
    4) Gwarancja obowiązuje na terenie całej Ziemi.
    5) Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika do korzystania z innych środków ochrony prawnej przewidzianej w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
  23. Usługodawca dostarcza również poza Mentoringiem, inne, odpłatne Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, których oferta prezentowana jest w ramach Serwisu, a do których zastosowanie mają odpowiednie postanowienia niniejszego Regulaminu

§ 6

CENY I PŁATNOŚĆ

 

  1. Ceny Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych zamieszczone w ramach Serwisu (w tym na etapie składania Zamówienia) są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.
  2. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, która obejmuje cenę Usługi cyfrowej lub Treści Cyfrowej, jest każdorazowo podawana na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Użytkownika Zamówienia. Są to całkowite koszty, które Użytkownik zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i innymi kosztami.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych prezentowanych w ramach Serwisu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Usług cyfrowych lub Treści cyfrowych, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
  4. Składając Zamówienie Użytkownik wybiera aktualnie oferowaną przez Usługodawcę, dostępną metodę płatności.
  5. Usługodawca może w uzasadnionych przypadkach oferować rozłożenie płatności na raty. W takim przypadku Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty całej ceny sprzedaży, jednakże w określonych terminach płatności rat. 
  6. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że niektórzy operatorzy płatności mogą oferować płatność ratalną, która wiąże się z uiszczeniem całej ceny sprzedaży, jednakże w określonych terminach płatności rat. 
  7. W przypadku braku uiszczenia ceny sprzedaży w całości, Usługodawca będzie mógł dochodzić od Użytkownika jej zapłaty na drodze sądowej. 
  8. Do każdego zamówienia Usługodawca wystawi Użytkownikowi odpowiedni dokument rozliczeniowy potwierdzający dokonanie transakcji. Użytkownik upoważnia Usługodawcę do wystawiania dokumentu rozliczeniowego bez podpisu. Usługodawca przesyła Użytkownikowi dokument rozliczeniowy drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych. 

 

§ 7

SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE

 

  1. Usługodawca może korzystać z usług i technologii oferowanych przez:
  1. Meta Platforms Inc. takich jak: Facebook, Messenger i Instagram;
  2. Bejing ByteDance Technology Co Ltd. takich jak: TikTok;
  3. Alphabet Inc. takich jak: YouTube;
  4. Web To Learn sp. z o.o.;
  5. MailerLite Limited, MailerLite, Inc.
  6. Manychat Inc.
  1. W celu uzyskania pełnej dostępności w zakresie usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty Użytkownicy powinni posiadać konto odpowiednio na portalu Facebook oraz Instagram, TikTok oraz Google.
  2. Usługodawca wskazuje, że korzystanie z usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty może wymagać zapoznania się i akceptacji osobnych regulaminów udostępnianych przez te podmioty. 
  3. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników w ramach usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności. 
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu lub brak pełnej funkcjonalności w zakresie korzystania przez Użytkowników z usług i technologii oferowanych przez ww. podmioty z przyczyn od niego niezależnych.
  5. W ramach Serwisu Usługodawcy mogą znaleźć się odesłania (hiperłącza) do innych serwisów prowadzonych przez partnerów biznesowych Usługodawcy. Korzystanie z tych serwisów może wymagać zaakceptowania dodatkowego regulaminu lub polityki prywatności. 



 

§ 8

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

 

  1. Konsument może odstąpić od każdej umowy zawieranej z Usługodawcą na odległość lub poza lokalem jego przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny składając Usługodawcy jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni licząc od dnia zawarcia umowy. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Oświadczenie, o którym mowa w poprzednim ustępie może zostać przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail: admin@facetkaodreklamy.pl 
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Usługodawcy lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług cyfrowych, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta. 
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, uznaje się ją za niezawartą.
  5. Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. 

 

§ 9

REKLAMACJA

 

  1. Usługodawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność świadczenia z Umową.
  2. Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w związku z zawartą Umową (w tym funkcjonowaniem Serwisu), poprzez dokonanie zgłoszenia pod adresem e-mail: admin@facetkaodreklamy.pl 
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
  1. oznaczenie Konsumenta (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres email),
  2. oznaczenie Umowy lub Serwisu, którego działania reklamacja dotyczy lub oznaczenie sprawy,
  3. uzasadnienie reklamacji,
  4. wskazanie czego domaga się Konsument.
  1. Usługodawca dochowa wszelkiej staranności, aby reklamacje były rozpatrzone najpóźniej w terminie 14 dni od ich otrzymania.
  2. Usługodawca powiadomi Konsumenta o rozpatrzeniu reklamacji poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail podany w reklamacji.
  3. W celu złożenia reklamacji Konsument może skorzystać ze wzoru zawartego w załączniku nr 2 do Regulaminu. 
  4. Przedsiębiorcy oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji.



 

§ 10

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

  1. Spór zaistniały pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 
  2. Udział Usługodawcy w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Usługodawcy do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Usługodawca każdorazowo przekaże Konsumentowi w formie pisemnej lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Brak działania ze strony Usługodawcy uznawany jest za brak zgody na udział w postępowaniu polubownym. 
  3. Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 312 ze zm.), pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być́ poddany na wniosek Konsumenta spór o prawa majątkowe wynikające z faktu korzystania z Serwisu.
  4. Na zasadach określonych w ustawie, o której mowa w powyższym ustępie, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowania wszczyna się̨ na wniosek Konsumenta, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę. 
  5. Konsument może również zwrócić się̨ do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  6. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz.U., poz. 1823 ze zm.) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Konsument może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php). 
  7. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument może wnieść skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).



 

§ 11

PRAWA AUTORSKIE I PRAWA POKREWNE

 

  1. Jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z treści niniejszego Regulaminu na zasadzie licencji niewyłącznej jest Usługodawca. Treść Regulaminu podlega ochronie prawnej przewidzianej w Prawie autorskim jak również w innych przepisach dotyczących ochrony własności intelektualnej. 
  2. Zasoby Serwisu, wszelkie Treści cyfrowe, w szczególności teksty, skrypty, grafiki, elementy interaktywne, znaki handlowe/usługowe, jak również wszelkie nagrania mp3, video oraz e-booki udostępniane odpłatnie lub nieodpłatnie przez Usługodawcę – stanowią własność Usługodawcy lub ma on prawo nimi rozporządzać w określony sposób, jak również podlegają ochronie na podstawie powszechnie obwiązujących przepisów prawa w tym w szczególności na podstawie przepisów Prawa autorskiego.  
  3. Użytkownik ma prawo do korzystania z wszelkich materiałów zamieszczonych w ramach Serwisu lub udostępnionych mu przez Usługodawcę (np. Materiały szkoleniowe) jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Użytkownik ma w szczególności prawo wykorzystywać udostępnione mu wzory dokumentów do zawierania umów, których jest on stroną.  Wykorzystywanie materiałów w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie uprzedniej, wyraźnej, pisemnej zgody udzielonej przez Usługodawcę.
  4. Użytkownik nie ma prawa do odpłatnego lub nieodpłatnego przekazywania Materiałów szkoleniowych, a w szczególności wzorów dokumentów w tym umów, osobom trzecim.
  5. Niedozwolone jest wykorzystywanie w jakimkolwiek celu, w szczególności reklamowym, komercyjnym i promocyjnym, jakichkolwiek treści zawartych w Serwisie lub udostępnionych przez Usługodawcę w ramach zawartych umów, w tym materiałów w formacie pdf, nagrań wideo i nagrań mp3, plików w formacie avi, mp4, mov lub w formie zapisu na płycie CD i DVD, jak również udostępnianie lub odtwarzanie publiczne, bez względu na cel i formę tych działań bez uprzedniej, wyraźnej, pisemnej zgody Usługodawcy, chyba, że postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej. 
  6. Prezentowane na łamach Serwisu treści stanowią subiektywne opinie ich autorów (w tym Usługodawcy) oraz zawierają proponowane, przykładowe rozwiązania w konkretnych, ściśle opisanych sytuacjach. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń wynikających z korzystania z treści zamieszonych w Serwisie przez Użytkownika, w sposób niedozwolony, sprzeczny z dobrymi obyczajami lub niezgodny z prawem, zaś skutki te obciążają wyłącznie Użytkownika, który zachowania takie realizuje.
  7. Zważywszy na ochronę przysługujących Usługodawcy praw autorskich, Użytkownik zobowiązuje się do niewykorzystywania treści umieszczonych w Serwisie lub udostępnionych w inny sposób przez Usługodawcę, w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami.
  8. Użytkownik zobowiązuje się również, że z treści umieszczonych w Serwisie lub udostępnionych w inny sposób przez Usługodawcę, nie będzie usuwał informacji o ich autorze, ani o przysługujących mu do nich prawach autorskich, lub innych informacji umożliwiających identyfikację dzieła podlegającego ochronie.



 

§ 12

 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w ramach Serwisu w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik. 
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.), Prawa autorskiego, Kodeksu cywilnego oraz RODO.
  3. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii, uwag lub chęci skontaktowania się z Usługodawcą należy wysłać wiadomość na adres e-mail: admin@facetkaodreklamy.pl 
  4. Usługodawca oraz Użytkownicy zobowiązują się rozstrzygać ewentualne spory w drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia Usługodawca oraz Użytkownicy będący konsumentami zobowiązują się poddać spór pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwości ogólnej. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będącym Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla Usługodawcy. 
  5. Integralną część Regulaminu stanowi załącznik nr 1 oraz 2. 
  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem: 23.10.2024 r.

 

Załącznik nr 1



 

WZÓR  FORMULARZA  ODSTĄPIENIA  OD  UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)



 

Do:
LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Warszawie (04-302) przy ul. Osowskiej 27/29,
e-mail: admin@facetkaodreklamy.pl



 

Ja ______________________________________________________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy z dnia _______________________________




 

________________________________________________

  Czytelny podpis






















 

 

Załącznik nr 2 



 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci złożenia reklamacji)




 

_________________________________, dnia ______________________ r.

                                                                                                                                          Miejscowość                                                            Data

 

______________________________________________

Imię i nazwisko

 

______________________________________________

Adres korespondencyjny

 

______________________________________________

Adres e-mail



 

Do:
LET'S GO VIRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Warszawie (04-302) przy ul. Osowskiej 27/29, 

e-mail: admin@facetkaodreklamy.pl

 

Czego dotyczy reklamacja: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Czego się domagam: 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Proszę o udzielnie odpowiedzi na reklamację: 

 

           w formie elektronicznej na ww. adres e-mail

 

           w formie pisemnej na ww. adres korespondencyjny



 

_____________________________________________

Czytelny podpis